קראנו ״צדק לאיאד״ מול משרדי מח״ש בירושלים

מאות נשים ואנשים, מכל רחבי הארץ, הגיעו הערב להפגין בסמוך למשרדי מח״ש בירושלים.
שלחנו יחד חיבוק גדול למשפחת אל חלאק, הוריו של איאד רנא וחייר ואחיותיו דיאנה וג׳ומנה. קראנו לפרסום מיידי של תיעוד המצלמות ולהקמת ועדת חקירה ממלכתית לחקירת האירוע.
כיבדו אותנו בדבריהם פרופסור רוחמה וייס, הרב יעקב נגן, ד״ר וורדה סעדה, הדסה פרומן, הרב שלמה דב רוזן, אביב ישר, לורה ורטון, חן בריל אגרי וינאל ג׳ברין.
מתוך דבריו של יו״ר פורום תג מאיר, ד״ר גדי גבריהו: ״ההפגנה הזו היא על דיבור משותף, אנושיות וחמלה. בהפגנה הזו אנחנו מבקשים שילדה בת 10 שיוצאת מהבית עם מספריים תחזור בשלום לאבא ואמא שלה. אנחנו דורשים שלא יירו באדם חרש ומוגבל כמו עבד אל נאצר חלוואה שעבר במחסום קלנדיה לפני שבוע. אנחנו דורשים שבחור כמו איאד אל-חלאק עם קוים אוטיסטים שפחד מחתולים ופרפרים שלא עשה רע לאף אחד – יגיע הביתה בשלום ולא ירו בו על מנת להרוג. אנחנו דורשים לדעת מדוע לוקח כל כך הרבה זמן לספר למשפחת אל-חלאק מה קרה בשבת בבוקר ב-30 במאי 2020 סמוך לכניסה הצפונית להר הבית? היכן הסרטונים של המצלמות במקום הכי מאובטח בירושלים? כיצד קורה שבפיגוע הנורא שהיה היום בצומת תפוח הסרטים משוחררים תוך שעות ואילו כאן לא משוחרר אפילו בדל סרטון 3 חודשים אחרי האירוע? אנחנו מבקשים שבהוראות פתיחה באש של כל חוליה צבאית או משטרתית יספרו המפקדים לחיילים שלהם על הילדות בנות 10 עם המספריים, על עבד אל נאצר חלוואה ועל איאד אל-חלאק. משפחת אל חלאק היקרה. אנחנו מבטיחים לכם שנמשיך ללוות אתכם במסע הארוך שלכם ושל כולנו אל הצדק.״
לצפייה בלורה ורטון, חברת מועצת עיריית ירושלים, צועדת במסלול בו נורה למוות איאד אל-חלאק – לחצו כאן
לקריאת דבריה של הדסה פרומן – לחצו כאן
לקריאת דבריו של הרב יעקב נגן – לחצו כאן
לקריאת דבריה של ד״ר וורדה סעדה – לחצו כאן
לקריאת דבריו של הרב שלמה דב רוזן – לחצו כאן
״סור מרע ועשה טוב בקש שלום ורודפהו״